به درستی محصول به سبد شما اضافه گریده است

نکات اجرایی عایقکاری پشت بام

نکات اجرایی عایق رطوبتی MCI در پشت بام

نکات اجرایی عایقکاری پشت بام

نکات اجرایی عایقکاری پشت بام که در ذیل به آنها اشاره شده است از مواردی است که در هنگام اجرای انواع عایق های رطوبتی پلیمری به ویژه جهت آب بندی بام و آب بندی روف گاردن باید به آنها توجه نمایید.

ماهیچه کشی کنجها

1- برای آب بندی بهتر کنجها، حتما نسبت به ماهیچه کشی کنجها (محل اتصال دیوار جان پناه به کف پشت بام)، ترجیحا با استفاده از ترمیم کننده الیافدار RCM ویا یک ملات سیمانی آب بند حاوی چسب بتن آب بند  MCP اقدام شود.

اجرای عایق رطوبتی بر روی دیواره جان پناه

2- معمولا در هنگام عایقکاری پشت بام، بر روی دیواره های جان پناه پشت بام تا ارتفاع حدود 40 تا 60 سانتی متر عایق اجرا میشود. لذا در صورت نیاز به اجرای عایق بر روی دیواره جان پناه، نسبت به اجرای یک ملات ترمیمی پایه سیمانی (ترجیحا ملات ترمیمی الیافدار RCM) به صورت نرمه کشی اقدام گردد.

اجرای پرایمر جهت تثبیت زیرسازی

3- قبل از اجرای عایق رطوبتی RCI حتما نسبت به شستشو و تمیز نمودن کف پشت بام اقدام گردد. تا در زمان اجرای عایق رطوبتی هیچگونه گرد و خاکی بر روی پشت بام نباشد. (در صورتی که احتمال وجود گرد و خاک بعد از شستشو وجود دارد، میتوانید از ماده #چسب_بتن نرمال MCP به عنوان یک پرایمر قبل از اجرای عایق رطوبتی استفاده نمایید.)

میزان مصرف عایق رطوبتی

4- در صورتی که برای آب بندی پشت بام، عایق رطوبتی را مستقیما بر روی بتن سقف اجرا مینمایید، با توجه به این که بتن اجرا شده در کف پشت بام در برخی قسمتها کاملا لیسه ای و صاف نمی باشد، احتمال دارد در برخی جاها مصرف #عایق_رطوبتی تا 2/5 کیلوگرم در هرمترمربع افزایش یابد. (معمولا میزان مصرف عایق رطوبتی در عملیات اجرایی آب بندی بام و آب بندی روف گاردن در حدود 1/5 تا 2 کیلوگرم در هرمترمربع میباشد). لذا در زمان سفارش محصول به این نکته نیز توجه گردد.
در پایان اکیدا توصیه میگردد نسبت به مطالعه دقیق دستور مصرف عایق رطوبتی الیافدار RCI و  عایق رطوبتی MCI مندرج در کاتالوگ محصول به نشانی ذیل که بر روی بسته بندی های محصول نیز درج گردیده است، اقدام گردد.

کاتالوگ عایق رطوبتی الیافدار RCI و عایق رطوبتی پلیمری MCI

برای کسب اطلاعات بیشتر به کانال تلگرام شرکت فراز پایه بپیوندید.

کانال تلگرام شرکت فرازپایه

کانال تلگرام شرکت فرازپایه

نظر بدهید