به درستی محصول به سبد شما اضافه گریده است

عایق رطوبتی نانو در مقایسه با ایزوگام

عایق رطوبتی پلیمری

 

 

عایق رطوبتی نانو در مقایسه با ایزوگام

 

مشخصات عایق رطویتی پیش ساخته پایه قیری (ایزوگام) عایق رطوبتی نانو پلیمری MCI
شکل گیری اولیه در کارخانه در محل پروژه
نیاز به گذشت ۲۸ روز پس از زمان اجرای بتن یا ملاتهای سیمانی بله خیر
نیاز به اجرای پرایمر بله خیر
قابلیت اجرا برروی سطوح زبر خیر بله
نیاز به برش و اورلپ بله خیر
اجرای ساده خیر بله
امکان پاره شدن پس از اجرا بله خیر
چسبندگی کامل به سطح زیر کار خیر بله
مقاومت در برابر نمک و آب دریا خیر بله
مقاومت در برابر CO2 بله بله
اجازه تنفس به سطح زیر کار خیر بله
مقاومت در برابر نور خورشید خیر بله

همانطور که در جدول مقایسه عایق رطوبتی نانوپلیمری و ایزوگام ملاحظه میگردد، عایق رطوبتی نانو پلیمری MCI از بسیاری جهات نسبت به عایق رطوبتی پیش ساخته ایزوگام دارای مزیت میباشد.

روش اختلاط عایق رطوبتی MCI

روش اختلاط عایق رطوبتی MCI

از بین تفاوتهای ذکر شده ذیلا به توضیح در مورد برخی از این مزیتها میپردازیم.

نیاز به گذشت ۲۸ روز پس از زمان اجرای بتن یا ملاتهای سیمانی

برای اجرای عایقهای رطوبتی پایه قیری نظیر ایزوگام و قیرگونی معمولا توصیه میگردد حتما زمان ۲۸ روز از اجرای بتن و یا ملات سیمان گذشته باشد. در صورتی که برای اجرای عایق رطوبتی نانو  MCI و یا عایق رطوبتی الیافدار RCI نیازی به گذشت این مدت زمان نبوده و میتوان عایق نانو MCI را بر روی بتن ۳ روزه نیز اجرا نمود.

نیاز به اجرای پرایمر در زمان اجرای عایق رطوبتی 

تقریبا اجرای پرایمر برای اجرای عایق های رطوبتی قیری نظیر ایزوگام امری الزامی است که در برخی موارد توسط مجریان ایزوگام رعایت نمیشود. در صورتی که برای اجرای عایق نانو MCI معمولا نیازی به اجرای پرایمر نیست.

نیاز به برش و اورلپ

عایق رطوبتی ایزوگام با توجه به این که در دسته عایقهای رطوبتی پیش ساخته محسوب میشود برای اجرا نیاز به برش و اورلپ دارد.ولیکن با توجه به این که عایق رطوبتی نانو پلیمری MCI به صورت سرد اجرا میشود نیازی به بریدن و اولپ ندارد.

 

 

 

به گفتگو بپیوندید 6 دیدگاه

  • امان اله متین گفت:

    سلام عایق رطوبتی نانو آیا قابل استفاده برروی ایزوگام موجودم هست یاخیر وقیمت هربسته آن چند است ووزن هربسته چقدر می باشد ضمنا آیا می شود درزهای لایه های روی هم قرارگرفته ایزوگام را با این ماده عایق کرد وبرای ۲۱۰متر پشت بام چه هزینه ای برآورد می شود وآیا نمانده درکرمان دارید ممنون

    • farazpaye گفت:

      سلام
      در صورت نیاز به اجرای عایق نانوپلیمری MCI بر روی ایزوگام حتما میبایست از محصول سوپرتیشو در بین دو دست اجرا شده از عایق رطوبتی پلیمری MCI استفاده فرمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص به صفحه سوالات متداول مراجعه فرمایید.
      در ضمن برای ۲۱۰ مترمربع پوشش دهی با استفاده از آببند پلیمری MCI در صورتی که نیاز به استفاده از سوپر تیشو باشد در حدود ۵۰۰ کیلوگرم آببند پلیمری MCI نیاز خواهید داشت.

  • سلیمانی گفت:

    بادرود….برای عایق سرویس وحمام آشپزخانه حدود۱۰۰مترمربع میشه چقدر عایق لازمه…. چقد هزینش میشه تو کرمانشاه دفتر دارین؟ لطفاً راهنمایی کنید

    • farazpaye گفت:

      جناب سلیمانی سلام
      برای آببندی ۱۰۰ مترمربع حدودا ۱۰ تا پکیج ۱۶ کیلویی عایق پلیمری MCI نیاز دارید. برای استعلام قیمتو ثبت سفارش لطف میفرمایید با همکارانمان در بخش فروش شرکت فرازپایه با شماره های ذیل تماس حاصل فرمایید. شماره های تماس بخش فروش: ۰۲۶۳۳۳۵۲۵۵۳ و ۰۲۶۳۳۳۵۲۴۲۳ ۰ ۰۹۱۲۲۱۹۶۰۸۷
      ارادتمند
      تیم پشتیبانی فنی فرازپایه

  • سید رضا گفت:

    سلام برای یک دیوار حدودا ۴ متر در ارتفاع ۲۷۰ چند عدد نیازه

    • farazpaye گفت:

      سلام بر شما
      این متراژ در حدود ۱۰۰۰ مترمربع میباشد که برای پوشش دهی چنین سطحی با استفاده از محصول عایق نانوپلیمری MCI در حدود ۱۵۰۰ کیلوگرم عایق MCI مورد نیاز است.

نظر بدهید